Location: V. kerület

A különleges épület a Fashion Streeten, a Kempinski és a Le Meridien szállodák szomszédságában található. A 2003-ban 100 éves palota korhű felújításakor a beruházó ügyelt a finom részletekre. Ezt jelzi a gazdagon díszített gipszstukkó homlokzat és a faragott balusztrádos lépcsőház is. A Palota egyedisége a letisztult, és nagyvonalú kialakításban, az extravagáns építészeti megoldásokban, és a kivitelezés minőségében rejlik. De ha mindez még nem lenne elég, az épület központi elhelyezkedése, könnyű megközelíthetősége még csábítóbbá teszi a Deák Palotát. Az épületben mágneskártyás beléptető-rendszer, központi nyitás-, mozgás-, hő- és füstérzékelő, valamint zárt láncú megfigyelőrendszer szolgálja a biztonságot. Az épületben mindennap huszonnégy órában működik a rendkívül diszkrét portaszolgálat. A bérlők számára a parkolás, a Deák Ferenc utcai gyalogos kijárattal is rendelkező, szemközti Kempinski Hotel Corvinus Budapest szálloda mélygarázsában biztosított.

Közép- Európa egyik legszínvonalasabb irodaépülete a BANK CENTER, mely Budapest belvárosának üzleti és banki negyedében helyezkedik el. A prémium épület összesen 32.000 négyzetméter iroda és kereskedelmi területet foglal magába. A presztízs elhelyezkedés és a magas színvonalú szolgáltatások teszik egyedivé az épületet, mint: konferenciatermek, kávézó, önkiszolgáló étterem, fitness terem,mélygarázs, diplomata biztonsági rendszer, első osztályú üzemeltetőcsapat, hűtés-fűtés 4-csöves fan coil rendszerrel, kiépített sprinkler rendszer az egész épület területén. Az épület és üzemeltetője az állandó magas minőséget garantálják azoknak a társaságoknak és diplomáciai szervezeteknek, melynek irodái a Bank Centerben működnek.

A Váci utca Center irodaház a Pest belvárosának sétáló övezetében, a Váci utcában helyezkedik el, a Vásárcsarnok, a Fővám tér és a Szabadság híd szomszédságában.A bruttó 10,400 m2 alapterületű „A” kategóriás irodaházban három, egymással összeépített, nyolc illetve kilenc emeletes iroda tornyok találhatóak.A bérlők és látogatóik kényelmét a világos és csendes irodaterületek, konferencia termek, étterem,kávézó, kereskedelmi üzletek és az irodaház alatt kialakított 166 férőhelyes négy szintes mélygarázs biztosítja.Az üzemeltetési szolgáltatások közé 24 órás recepció és biztonsági szolgálat, biztonsági kamera és beléptető rendszer tartozik.

Az 1928-ban épült, 1996-tól irodaházként működő műemlék épület – külső megjelenésében jól illeszkedik a Vörösmarty téri épületek eklektikus stílusához, míg belső kialakítása, komfortja a mai korszerű irodaházak színvonalát követi. Az épület építőanyagait, stílusjegyeit és hangulatát tekintve Bérlőink a kaputól az íróasztalukig eljutva a XIX. századból a XXI. századba sétálnak át.

A Széchenyi rakpart az Arany János utca – Akadémia utca által határolt, Világörökségi védettséget élvező területen álló irodaházat két épületrész alkotja. A Duna-part felőli oldalon egy 1861-ben létesült épület áll, mely megőrizve eredeti homlokzatát, teljes felújításon és belső átalakításokon esett át. E régi rész a szigorú műemlékvédelmi elvárások, előírások szerint új épületrésszel egészült ki, mely funkcionális és műszaki kialakításában a legmagasabb szintű és legkorszerűbb irodaházi követelményeket elégíti ki. Az így létrejött irodaház igazi építészeti egység, mind funkcionális értelemben, mind a régi és új építészeti elemek összhangjában. A bővítés tiszteletben tartotta a régi épület eredeti arculatát, ugyanakkor az új épületrész a régihez alkalmazkodva sajátos, új, egyéni kifejezőerővel bír. A ház ugyanakkor a legmodernebb irodaépítési elvek szerint alakult és korszerű technikákkal létrehozott építészeti-műszaki megoldásokkal rendelkezik. A bérleti díjak ÁFA-mentesek!!

Ahogyan a neve is sejteti, a City Center irodaház Budapest szívében, a Bajcsy-Zsilinszky és Andrássy út kereszteződésénél található, számos metró-, busz-, trolibusz- és villamos vonal csatlakozásánál. Az épület közvetlen közelében számtalan étterem, kávézó, vásárlási és kulturális lehetőség, egészségügyi intézmény, posta és kormányhivatal helyezkedik el. A City Centerben 24 órás biztonsági szolgálat üzemel. Az épület 220 személy befogadására alkalmas konferenciaközpontot, valamint kétszintes mélygarázsban parkolóhelyeket és raktárakat kínál a bérlői számára. Minden bérelhető egységhez teakonyha és mosdó tartozik. Ezenfelül közkedvelt étterem, kávézó és fitneszterem is hozzájárul a bérlők kényelméhez. Az irodaház emellett házon belüli bankfióknak és ATM-nek, több utazási irodának, légitársaságoknak, fodrászatnak és egy fogászati klinikának köszönhetően is kiemelkedőnek számít. A ház műszaki jellemzői közé tartoznak a nyitható ablakok, a négycsöves fan-coil rendszer, a belső árnyékoló rendszer és a kettős betáp. Emellett kerékpártárolók, zuhanyzók és öltözők szolgálják a környezettudatos életmódot.

Az épület Budapest belvárosának közepén, a Váci utca, a Váci1 épület, a Vörösmarty tér, a Fashion Street és számos 5 csillagos szálloda (mint pl.  Kempinski és The Ritz Carlton) közvetlen közelében, a Szervita téren helyezkedik el; a Fehérhajó utca, a Bárczy István utca és a Petőfi utca alkotta háromszögben. Budapest tömegközlekedési csomópontja, a Deák tér 1 perces sétával elérhető. Budapest belvárosának legújabb fejlesztése a Szervita Sqaure Projekt, mely mind kereskedelmi-, és irodahasznosítású, mind pedig luxus kategóriájú lakóingatlan funkciót szolgál mintegy 14.900 m2-en, 7 szinten.  Az egyedülálló formájú, könnyed, légies kontúrokkal bíró épület két teret köt össze, az épület földszintjén áthaladó passzázson át. A kiváló központi elhelyezkedés, a jelentős parkolószám, a látványos, természetes fényben bővelkedő, rugalmasan alakítható nagy terek kiváló irodai megoldást kínálnak kis és nagy cégek részére egyaránt. Az épület a legmodernebb technológiával szolgálja ügyfelei kényelmét. A környék revitalizálásával a fejlesztő új közösségi teret hoz létre, mely szervesen illeszkedik megújuló környezetébe, újabb lendületet adva a belvárosi élet felpezsdítésének.

 

 

A századforduló elején épült irodaház teljes felújításon esett át 2007-ben. A BJ48 Business Center az Ön cégére szabott szolgáltatott irodai megoldásokat kínál a valós felmerülő igények alapján, egyedi feltételekkel. Az épület felső két szintjén elhelyezkedő business center azonnal költözhető felújított irodákkal várja Önt teljes körű szolgáltatásokkal kis és közepes méretű cégek igényeire fókuszálva 1-120 főig.

– Teljesen berendezett privát irodák

– Rugalmas irodakialakítás és bérleti feltételek

– 24/7 irodai hozzáférés

– Recepció általi asszisztencia

– Vendégek fogadása és kísérése

– Nyomtató, fénymásoló, szkenner használata A3-as méretig

– Korszerűen felszerelt konyha

– Tárgyalóterem és konferenciaterem (3-20 főig)

– Székhelyszolgáltatás